half-blood_phoenix

Monday, July 10, 2006

Χωρίς Τίτλο

Θλίψη και πόνος απόψε. Πικρό το αίμα που κύλα στις φλέβες μου και η καρδιά δεν το αντέχει. Βαριά η καρδιά χτυπά αδύναμα στη θέση της σαν να μην ξέρει ποιος ο σκοπός της. Το παραδέχομαι, ο Ζιζού, ήταν για μένα κάτι σαν ήρωας. Είναι ακόμη…

Θλίψη όχι για το αποτέλεσμα του τελικού. Στο προηγούμενο ποστ ευχόμουν καλή επιτυχία και στις δυο ομάδες, και παρά την εμφανή προτίμηση μου στη Γαλλία δεν με ενόχλησε η νίκη της Ιταλίας. Συγχαρητήρια τους αξίζουν τους Ιταλούς που μετά το δεύτερο ημίχρονο άντεξαν τις τόσες και τόσο δυνατές επιθέσεις της Γαλλίας. Και τα πέναλτι είναι πάντα πέναλτι. Είναι δίκοπο μαχαίρι. Οι Ιταλοί ειδικά ξέρουν τι θα πει να χάνεις στα πέναλτι.

Η καρδιά μου λυπάται για το πικρό, το όχι ιδανικό τέλος της ποδοσφαιρικής καριέρας του Ζινεντίν. Αποψε είτε έχανε είτε κέρδιζε η Γαλλία ο μεγάλος αυτός ποδοσφαιριστής ήταν σε κάθε περίπτωση κερδισμένος. Γκολ στον τελικό, μια ομάδα που την «πήρε» πάνω του και την παγκόσμια αναγνώριση κερδισμένη από το σύνολο σχεδόν του κόσμου (στις εξαιρέσεις, και το λέω μετά λύπης, ο κατά τα αλλά αγαπητός Θανάσης Λάλας). Και μετά μια φάση που τα μάτια την είδαν το μυαλό την κατέγραψε και η καρδιά μου ακόμη δεν την πιστεύει. Αν είναι ακόμη κερδισμένος, μετά τα όσα συνέβησαν, δεν το ξέρω. Τώρα επαφίεται στην συνείδηση του κόσμου να το αποφασίσει.

Εγώ είμαι με το μέρος του. Αφενός γιατί οι μεγάλοι άνθρωποι είναι που κάνουν τα μεγαλύτερα λάθη. Αφετέρου γιατί, δεν ξέρω , αλλά υποθέτω πως ότι και αν ειπώθηκε από τον Ιταλό παίχτη θα ήταν σίγουρα πολύ άσχημο για να το ανεχτεί ένας παίχτης που στο κλείσιμο της για πολλούς μεγάλης καριέρας του περιμένει λίγο σεβασμό, κυρίου απέναντι σε κύριο, από μικρότερους σε ηλικία παίκτες. Δεν δικαιολογώ την αντίδραση του σε καμία περίπτωση. (Δεν δικαιολογώ ούτε την συμπεριφορά του Ματεράτσι.) Αυτό φαντάζομαι ούτε ο ίδιος δεν το κάνει όσο δίκαιο ή άδικο και να αισθάνεται πως είχε. Απλά προσπαθώ να φέρω τον εαυτό μου στη θέση του. Να δω εγώ πως θα αντιδρούσα. Πολλές οι πιθανότητες να έκανα το ίδιο… Πόσες φορές δυο κουβέντες δεν μας έκαναν να χάσουμε τον έλεγχο μας, δεν μας έφεραν στη θέση να θέλουμε να πληγώσουμε αυτόν που μας τις είπε, και ας το μετανιώσουμε αργότερα;

Και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε και ο Ματεράτσι να πάρει τουλάχιστον κίτρινη κάρτα γιατί αντιαθλητική συμπεριφορά αποτελεί πέρα από τη σωματική και η λεκτική- ψυχολογική βία. Και άλλωστε το περιστατικό αυτός το υποκίνησε. Αυτός έκανε την πρώτη κίνηση. Όταν προσβάλλεσαι δικαιούσαι να αμυνθείς. Και να υποστείς βέβαια σε κάθε περίπτωση τις συνέπειες των πράξεων σου. Αλλά πώς να το κάνουμε δικαιούσαι να αμυνθείς που να πάρει, ίσως και όπως μπορείς.

Το παγκόσμιο μπορεί να τελείωσε. Η Ιταλία είναι πρωταθλήτρια. Μα αυτός που θα μείνει για πάντα στην μνήμη και την καρδιά από το μουντιάλ αυτό είναι ο Ζιντάν. Για όλα όσα έκανε. Καλά και άσχημα. Κυρίως όμως για τα καλά νομίζω που ήταν ούτως ή άλλως περισσότερα.

Κάπου παραπάνω σχολιάζω και την στάση του Θανάση Λάλα στην εκπομπή "Τα κακά παιδιά πάνε goalywood". Ο κύριος Λάλας, φανατικά «βραζιλιάνος» στο ποδόσφαιρο δεν μπόρεσε να «χωνέψει» την ήττα της Βραζιλίας από την Γαλλία. Όλες αυτές τις μέρες μείωνε σε κάθε ευκαιρία τόσο την ομάδα της Γαλλίας όσο και προσωπικά το Ζιντάν. Και όμως κύριε Θανάση Λάλα, σε αυτό το μουντιάλ , ένας Ζιντάν, μόνος του έπαιξε καλύτερο ποδόσφαιρο από ότι όλοι μαζί οι 11 παίχτες της Βραζιλίας , είτε κάποιοι μπορούν και θέλουν είτε όχι να το παραδεχτούν. Και όμως ο Ζινταν θα μείνει στη μνήμη μας και όχι ο Ρονάλντο. Μπορεί να μην αρέσει, ούτε και σε μένα, το αποτέλεσμα αλλά η Ιταλία κέρδισε την Γαλλία και η Γαλλία την Βραζιλία. Η Ιταλία είναι πρώτη, η Γαλλία είναι δεύτερη και η Βραζιλία μέσα στους οκτώ και κατά την δική μου ταπεινή γνώμη και πολύ της είναι.(Ας θυμηθούμε τους αγώνες της με την Κροατία και την Αυστραλία) Συγνώμη για το ολίγον επιθετικό στυλ αλλά με ενοχλούσε μέρες τώρα αυτή η παράλογη προσπάθεια, με κάθε τρόπο και σε κάθε τόνο, μείωσης της ομάδας της Γαλλίας. Όπως και να το κάνουμε ο Ζινταν είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες που πέρασαν ποτέ και η Γαλλία είναι αυτή τη στιγμή η δεύτερη καλύτερη ομάδα παγκοσμίως. Τίποτα προσωπικό δεν έχω με τον Θανάση Λάλα, από τους πιο άξιους δημοσιογράφους στο χώρο του είναι αλλά μιας και το ποδόσφαιρο δεν είναι ο χώρος του, νομίζω ότι ως απλός φίλαθλος η γνώμη του για την Γαλλία ήταν λίγο άδικα «απόλυτη».

Και για να κλείσω θα συνοψίσω και θα το πω απλά για τα αποψινά γεγονότα: Το μυαλό μου δεν συγχωρεί τον κύριο Ζινεντίν Ζιντάν ή καρδιά μου όμως δικαιώνει με πόνο τον αγαπημένο Ζιζού. Πάντα ακολουθούσα την καρδιά… και ας χάνω.


Παράξενα γλυκόπικρο το αποψινό αντίο.

9 Comments:

  • Διάβασα σε αρκετά blogs αγαπημένε half-blood_phoenix,αναφορές στο θέμα αυτό.
    Ε,λοπόν,σχεδόν παντού,διαβάζεις πως ο Ζιντάν αντέδρασε σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
    ΓΗΙΝΟΣ!ΜΕ ΣΑΡΚΑ!
    Και όλοι θα τον κρατάμε στην καρδά μας με υπερηφάνεια και αγάπη!

    Για τον πολύξερο και ευρυμαθέστατο κύριο Λάλα,δε θα μιλήσω,γιατί θα γίνω κακιά και δεν είμαι,αλήθεια δεν είμαι..

    La vie en bleu καλέ μου φίλε!
    Πάντα!

    By Blogger apousia, at 7:26 PM  

  • Πάλι με χρόνια, με καιρούς...

    Δεν πειράζει, βρε φοίνικα. Θα σου μείνει το γέλιο από τις κουφαμάρες που πέταγε ο Βερνίκος...

    By Blogger cyrus, at 12:34 AM  

  • Μίλησα πριν λίγο με ένα φίλο. "Ήθελα πολύ να το πάρει η Γαλλία", μου λέει, "τι πήγε και έκανε και αυτός ο Ζινταν". Ακουγόταν λυπημένος σαν να ήταν Γάλλος και δεν είναι, αυτό το ξέρω σίγουρα. Σαν να είχε χάσει η δική μας εθνικη ομάδα το κύπελο. Αυτό το ήθελα έβγενε τόσο βαθεία απο την ψυχή του, που με παραξένεψε. Εμένα με πείραξε περισσότερο που ο Ζιζού έπεσε στην παγίδα. Που δεν έφηγε με το κεφάλι ψηλά, εστω και αν έχανε η Γαλλία.

    @apousia Μάλλον έχεις ένα τεράστιο δίκαιο. Αντέδρασε σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
    ΓΗΙΝΟΣ!ΜΕ ΣΑΡΚΑ! Ακόμα και οι μεγάλοι είναι εν τέλη άνθρωποι. Και σίγουρα δεν είσαι κακιά, οπότε δεν χρειάζετε να γίνεις τώρα όσο δικαιο και αν έχεις. Δεν έπρεπε ούτε εγώ να αναφερθώ στον κύριο Λάλα αλλά και εγώ ανθρωπος είμαι και αντέδρασα ανθρώπινα.

    @cyrusgeo Οι κουφαμάρες του Βερνίκου πραγματικά δεν έμειναν ασχολίαστες ούτε από έναν θεατή των αγώνων. Πώς το έλεγε ο Κυλαϊδόνης κάποτε; " Πως μας ενώνει και πως μας δονεί του Διακογιάννη η φωνή." Κάπως έτσι πρέπει να είναι. Περασμένα μεγαλεία...
    Δεν πικράθηκα τόσο για την Γαλλία φίλε μου όσο για τον Ζιντάν. Έτσι και αλλίως ποδόσφαιρο βλέπω από Μουντιάλ σε Ευρωπαικό, οπότε έχω καιρο να ξεχάσω όσα έγιναν και με στεναχώρισαν.

    By Blogger half-blood_phoenix, at 2:42 AM  

  • Γεια σου Γαλλόφωνε Φοίνικα......

    σε χασαμε.........................

    .......mes condoléances

    :(

    By Blogger Ecumene, at 1:29 PM  

  • Επέστρεψα! Η Γαλλία έχασε αλλά έμεινε στην ιστορία ο Ζινταν σαν παίκτης αλλά και μετά το χέρι του θεού η κεφαλιά του ζιζού.Φιλάκια

    By Blogger Pixie, at 3:57 PM  

  • Τα ίδια λέμε κι εμείς!
    Χάθηκες, πού γυρνάς?

    Εγώ είμαι στου ΝΔ γενικώς και στου Μίκυ ειδικώς, με ποστ μου αστείο, καινούριο. Στο αμέσως προηγούμενο, είχαμε ανάλυση αυτών που λες, μπες να μας πεις! Μέχρι εγώ η καραάσχετη έκανα ανταποκρίσεις, μου στοίχισε!

    Φιλιά πολλά και μη χάνεσαι, ναι?

    By Blogger Aphrodite, at 11:17 AM  

  • By Anonymous Anonymous, at 9:49 PM  

  • By Anonymous Anonymous, at 5:42 AM  

  • By Anonymous Anonymous, at 10:42 PM  

Post a Comment

<< Home