half-blood_phoenix

Saturday, July 01, 2006

Απουσιάζω, περάστε σε λίγες μέρες!

Γιατί έχω χαθεί τόσες μέρες; Πολλοί οι λόγοι. Αρχικά το γεγονός ότι από τις 3 του προηγούμενου μήνα είμαι Τρίκαλα. Εδώ έχω έναν υπολογιστή 6 χρόνων ( του χρόνου θα πάει πρώτη δημοτικού) με ένα σκληρό δίσκο που σε κανένα μήνα θα μου έχει αφήσει οριστικά χρόνους (τώρα με το ζόρι σέρνετε) με σύνδεση στο internet την αργή, λάθος την πολύ αργή, PSTN. Ε δεν είναι και ότι ποιο εύκολο να σχολιάζω τα blog σας και να γράφω στο δικό μου. Μα αυτό είναι το λιγότερο. Κατά δεύτερον αποφάσισα ότι στα 22+ χρόνια μου είναι πια καιρός να βγάλω δίπλωμα οδήγησης. Αυτό και μόνο μου τρώει τα πρωινά μου από τις 8 το πρωί μέχρι τις δυο το μεσημέρι. Και ποιος σου τρώει τα βράδια βρε αδερφέ θα με ρωτήσετε. Η οικογενειακή επιχείρηση που έχουμε στο χωριό. Βαρύγδουπος τίτλος αυτό το οικογενειακή επιχείρηση. Αναθεωρώ και ανακαλώ. Μια πιτσαρία έχουμε. Όποιος έρθει Τρίκαλα το καλοκαίρι να μου στείλει σχόλιο και να του πω την διεύθυνση μας. Κερνάω και θα γνωριστούμε και από κοντά. Τεσπά το παίζω σερβιτόρος από τις 8 το απόγευμα μέχρι τις 1 με 2 το πρωί. Τα μεσημέρια καλύπτονται με λίγο ύπνο για όμορφη επιδερμίδα και τα απογεύματα με λίγο τρέξιμο γιατί η φυσική μου κατάσταση είναι τέτοια που λαχανιάζω και στην κατηφόρα. Μετά τις δύο το ξημέρωμα τι κάνω; Ε νέο παιδί είμαι βγαίνω για κανένα ποτό, μπας και μες τη νύχτα στραβωθεί καμία και με ερωτευθεί και μένα.

Και τώρα οι απαραίτητες αιτήσεις για συγχώρεση , όχι από το θεό αλλά από τους ανθρώπους. Ζήτω συγνώμη από όλους που δεν απάντησα στα σχόλια σας. Συγνώμη περισσότερο από τους καινούριους μου σχολιαστές (κόψε κάτι ρε μάγκα που έχεις και καινούριους σχολιαστές) που τους έγραψα κανονικά και με το νόμο ( Νόμος 2485/58 περί κατοχυρώσεως της αδιαφορίας και του άστο για αργότερα). Χαμογελάστε πλάκα κάνω δεν υπάρχει τέτοιος νόμος, τουλάχιστον όχι επισήμως. Μου αξίζει τυφεκισμός από τα 2 μέτρα. Συγνώμη που αν και επισκέπτομαι τα blog σας δεν βρίσκω χρόνο να γράψω. Την μεθεπόμενη Τετάρτη δίνω εξετάσεις οδήγησης και αν δεν με κόψουν , κοινώς αν δεν καβαλήσω τα μισά κράσπεδα (άσχετο αλλά τι παράξενα όμορφη λέξη αυτό το κράσπεδο) των Τρικάλων , θα έχω χρόνο να γράψω σε όλους , γιατί , και το λέω με κάθε ειλικρίνεια μου έχετε λείψει πολύ. Δεν σας ξέχασα και διαβάζω τα ποστ σας (Αφροδίτη κάνε επιτέλους και εσύ κοπέλα μου ένα blog). Φυσικά θα προσπαθήσω να γράψω και κάτι τις επόμενες μέρες αλλά θα είναι δύσκολο για όλους τους προαναφερθέντες λόγους.


Απόψε όμως θέλω τις προσευχές σας στο πλευρό της Γαλλίας. Είμαι φανατικός αντί-βραζιλιάνος στο ποδόσφαιρο. Τρεις ομάδες αγαπώ , πάνω και από την ελληνική (από την ποια; Άντε να χαθείς με έκανες και γέλασα) , την Αργεντινή (το παράλογο είναι ότι θεωρώ μεγαλύτερο ποδοσφαιριστή τον Πελέ και λίγο κατώτερο τον Ντιεγκίτο) την Κροατία και φυσικά την ΓΑΛΛΙΑ. Οι δύο πρώτες δυστυχώς αποκλείστηκαν. Έχω όμως υποσχεθεί αν κερδίσει απόψε η Γαλλία να αλλάξω την υπηκοότητα μου σε γαλλική ( όχι τους γάλλους δεν τους ρώτησα αν με θέλουν) , και να βγω να πανηγυρίσω στους
δρόμους του χωριού μου τυλιγμένος με την γαλλική σημαία. Την Γαλλία την αγάπησα όταν έριξε τρία στους βραζιλιάνους στον τελικό του 98 (και μην πει κανένας ότι ήταν στημένος ο αγώνας γιατί θα γίνω θηρίο), Αν απόψε ξανά νικήσει θα την λατρέψω σαν θεό. ΖΙΝΤΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΛΕΤΙΣΙΑ ΚΑΣΤΑ!!!!!!!!!! VIVA LA REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τα λέμε σύντομα!




Οι φωτογραφίες του Ζιζού από το επίσημο site του.


7 Comments:

  • Λοιπόν αγαπημένε half-blood_phoenix!
    Μπορεί να υποστηρίζω τον Ολυμπιακό και να διαφωνούμε,μα πιο φανατικά ενάντια στη Βραζιλία,δε θα μπορούσες να βρεις από μένα άλλον άνθρωπο.
    Γαλλία λοιπόν,Γαλλία με πάθος!
    Να περνάς καλά,καλή επιτυχία στις εξετάσεις και καλό σου μήνα!

    Σε περιμένουμε!

    Η φίλη σου.

    By Blogger apousia, at 10:16 PM  

  • Ελπίζω τώρα να τρέχεις στο δρόμο και να πανηγυρίζεις γιατί ΝΙΚΗΣΕ η Γαλλία!!Αμάν αγχώθηκα έτσι όπως ο διαιτητής έσπρωχνε τη βραζιλία.Περιμένουμε τώρα post στα γαλλικά μιας και άλλαξες υπηκοότητα.

    By Blogger Pixie, at 12:08 AM  

  • Apousia και pixie: χωρίς υπερβολή απόψε είμαι χαρούμενος όσο λίγες φορές. Σε αυτόν τον κόσμο γίνονται ακόμη θαύματα. Όμορφη χώρα η Βραζιλία με όμορφους ανθρώπους και σίγουρα με μεγάλους ποδοσφαιριστές. Όμως με τη λογική κάποιων δεν θα έπρεπε να γίνεται Μουντιάλ, δεν είναι ανάγκη να παιχτεί ούτε ένας αγώνας. Παραδίδουν το κύπελλο στην Βραζιλία από την αρχή. Και αυτό μου τη σπάει αφάνταστα. Στα τελευταία 4 Παγκόσμια που θυμάμαι μια κουβέντα ακούω πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. "Θα το πάρει η Βραζιλία" Δεν το αντέχω άλλο. Περιμένετε ρε παιδιά να παίξουν οι ομάδες πρώτα και μετά μιλάτε (ξέφυγα λιγάκι αλλά τα είπα και έφυγε ένα βάρος από μέσα μου). Να πω ότι από εδώ και πέρα δεν με ενδιαφέρει πoια ομάδα θα το πάρει. Θα προτιμούσα τη Γαλλία αλλά δεν με πειράζει καθόλου αν είναι οποιαδήποτε από τις άλλες τρεις.

    Pixie γαλλικά δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Το τελευταίο φάουλ πάνω στον "πολύ" Ρονάλτο ήταν χωρίς αμφιβολία αν όχι σπρώξιμο τουλάχιστον εγκληματική ανευθυνότητα του διαιτητή.

    Apousia η Γαλλία είναι συνυφασμένη με το πάθος. Το πάθος του "παππού" Ζιντάν σήμερα που Τρίπλαρε τους βραζιλιάνους τρεις τρεις ήταν έκδηλο.

    Καληνύχτα σας και να θυμάστε τίποτε δεν έχει τελειώσει αν αγωνιστούμε και αν το πιστέψουμε.

    By Blogger half-blood_phoenix, at 3:38 AM  

  • AT LAST!!!!

    Το τρί-καλο παιδί (τρις + κάλλος, ωρρραία που ακούγεταιιιι!) εμφανίστηκε στου ΝΔ (το δανεικό μου). Γιούπυ!
    :)))))

    Αντε με το καλό το δίπλωμα, κι εύχομαι να βρεθούμε κατά κει - θα έχει πολλή πλάκα η στιχομυθία "πάμε για πίτσα στου παλιόφιλου", "από πού τον ξέρεις?", "από... ωωωχ, άντε να σου εξηγώ τώρα, βαριέμαι!"

    Γειά σου Φοίνικα, σε διαβάζω και πλημμυρίζει άγριο νιάτο η οθόνη!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Αφροδίτη

    By Blogger Aphrodite, at 2:20 AM  

  • By Anonymous Anonymous, at 10:39 PM  

  • By Anonymous Anonymous, at 2:23 AM  

  • Enjoyed a lot! » » »

    By Anonymous Anonymous, at 4:42 PM  

Post a Comment

<< Home